Klar for virtuell ultra-topptur!

19.01.2024

Fjorårets plan om Breithorn (4164 m.o.h.) ble spolert av en meniskskade, men nå har jeg lyst å prøve igjen. På lørdag planlegger jeg en virtuell ultra-topptur på 4.164 høydemeter på tredemøllen. Jeg bruker en stigning på 7% og dermed blir det 59,7km før alle høydemetrene er forsert. Med en planlagt fart på litt over 8km/t så regner jeg med å bruke mellom 7,5 og 8 timer.

Hvorfor: Belønningssystemet mitt kicka visst på ideen;) Jeg tror det skyldes at denne utfordringen gir meg muligheten til å være selvstendig i en ganske tøff utfordring.

Jeg får mye hjelp i trening og konkurranser og setter umåtelig stor pris på det, og opplevelsene som jeg da deler med min ledsager, men jeg setter også pris på følelsen av selvstendighet.

Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang